مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-31سياسي

سهم هرمزگان از سرمایه گذاری های عظیم ملی چیست؟


امروز مردم هرمزگان سوال می کنند که چه سهمی از سرمایه گذاری عظیم ملی در عرصه اقتصادی در این استان دارند و چه میزان از اشتغال این استان از ظرفیت های بومی و ماندگار بهره گرفته می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری از فعالان سیاسی هرمزگان در یادداشتی با عنوان سهم هرمزگان از سرمایه گذاری عظیم ملی در عرصه اقتصادی چیست؟ آورده:   سابقه تاریخی مبارزه مردمان این مرز و بوم با امریکا، طاغوتیان و اشغالگران و تقدیم سرداران رشیدی همچون رییسی و دارا که در مبارزه مستقیم با امریکا به فیض شهادت نایل آمدندو مجاهدان کم نظیری همچون شهیدان مدافع حرم سالاری و تختی نژاد گواهی این مدعاست که مردم این دیار دین خود را در حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی ادا کرده و می کنند.

  امروزه مردم نگران کمبودها نیستند بلکه از تبعیض ها و وجود مدیران برخی افراد به فساد مالی و سیاسی در برخی مناصب مهم در رنجند.

امروز مردم هرمزگان سوال می کنند که چه سهمی از سرمایه گذاری عظیم ملی در عرصه اقتصادی در این استان دارند و چه میزان از اشتغال این استان از ظرفیت های بومی و ماندگار بهره گرفته می شود؟   مردم هرمزگان انتظار دارند تا از محل درآمدهای کلان اقتصادی در این استان، بیمارستان شهید محمدی به عنوان پیشانی درمانی این استان ارتقا و بهبود واقعی یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هرمزگان از سرمایه گذاری های عظیم ملی چیست؟

سهم هرمزگان از سرمایه گذاری های عظیم ملی چیست؟