مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-02اقتصادي

رشد 58 درصدی اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: امسال تعداد زائر اعزامی از فرودگاه اصفهان در مدت دو هفته به میزان 58 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

- ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصفهان، از اعزام و پذیرش بیش از 6300 زائر حضرت سیدالشهدا(ع) از فرودگاه شهید بهشتی پس از گذشت پانزده روز از شروع عملیات اربعین خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه امسال بازه زمانی پروازهای ویژه اربعین در فرودگاه های کشور از تاریخ 27 مرداد ماه لغایت 20 شهریور ماه به مدت 25 روز تعیین شده، عملیات اعزام و پذیرش زائران از فرودگاه اصفهان نیز از بیست و هفتم مرداد ماه آغاز و تا پایان روز جمعه دهم شهریور ماه به تعداد 6 هزار و 371 زائر اربعین حسینی در این فرودگاه خدمت رسانی انجام شد.

  وی افزود: شرکت های هواپیمایی وارش، معراج، آتا، کاسپین و ایران ایر در فرودگاه اصفهان عملیات اعزام و پذیرش زائران اربعین را بر عهده دارند که تا صبح امروز با 56 پرواز زائران را به شهر نجف منتقل و به فرودگاه اصفهان بازگردانده اند.

 ضیایی ادامه داد: تا پایان این عملیات بیش از 50 پرواز ورودی و خروجی دیگر برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) از اصفهان به نجف و بالعکس برنامه ریزی شده و این در حالی است که شرکت های هواپیمایی می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 58 درصدی اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان

رشد 58 درصدی اعزام زائران اربعین حسینی از فرودگاه اصفهان