مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-30اقتصادي

طرح توسعه شرکت کاسپین لوله طبرستان به بهره برداری رسید


طرح توسعه شرکت کاسپین لوله طبرستان با اعتبار 228 میلیارد تومان سرمایه ریالی و 6 میلیون یورو سرمایه ارزی با اشتغال زایی 150 نفر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، آیین بهره برداری از طرح توسعه کاسپین لوله طبرستان با حضور استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه مدیرعامل شرکت کاسپین لوله طبرستان، از سرداران حوزه بی اثر کردن تحریم ها می باشد، افزود: همه کسانی که در امر تولید تلاش می کنند امروز در جنگ اقتصادی با استکبار جهانی هستند و جزو افتخارات مردم و نظام می باشند.

سید محمود حسینی پور با اشاره به اینکه استان مازندران استان بزرگ و با تمدنی می باشد، خاطرنشان کرد: این استان هم نقش موثری در امنیت غذایی کشور دارد و هم در تولید محصولات صنعتی کشور تاثیرگذار است.

مقام عالی دولت در مازندران از افتتاح 20 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری یک هزار و 390 میلیارد تومان در هفته دولت در مازندران خبر داد و افزود: این پروژه ها در 12 هکتار و با اشتغالزایی 900 نفر به بهره برداری می رسند.

استاندار مازندران با بیان اینکه شرکت کاسپین لوله طبرستان یکی از افتخارات ملی می باشد، تاکید کرد:  ایجاد تحول در مازندران در زمینه توسعه اقتصادی، هیچ راهی جز ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه شرکت کاسپین لوله طبرستان به بهره برداری رسید

طرح توسعه شرکت کاسپین لوله طبرستان به بهره برداری رسید