مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:012023-08-29حوادث

سارقان مامور نما را شناسایی کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور و ضابط قضایی در سطح استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یک باند 4 نفره که در چندین استان از جمله تهران و البرز سرقت تحت عنوان مامور می کردند شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از متهمان 5 دستگاه انواع خودرو و تعداد 120 دستگاه انواع تلفن همراه سرقتی کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به انجام 150 فقره سرقت در پوشش مامور فراجا و ضابط قضایی اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان متهمان دستگیر شده دارای چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، اعلام کرد: 45 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و همچنان تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه پلیس به شدت با افرادی که بخواهند با سوء استفاده از نام سازمان فراجا و ضابط قضایی اقدام به سرقت و اخاذی کنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان مامور نما را شناسایی کنید

سارقان مامور نما را شناسایی کنید