مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-02سياسي

اربعین رستاخیزی برای پیوستن به حکومت منجی/ این اجتماع همتا ندارد


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اربعین را یکی از بزرگترین مناسک توحیدی دانست و افزود: این اجتماع کم نظیر زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اربعین را یکی از بزرگترین مناسک توحیدی دانست و افزود: این اجتماع کم نظیر زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اربعین سیدالشهدا(ع) رستاخیز بزرگ اجتماعی، سیاسی، مکتبی و ارزشی در مسیر تحقق نوین عظمی حضرت ولی عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجتماع مؤمنانه و مخلصانه اربعین پیام های متعددی دارد که رزمایش بزرگ استکبار ستیزی یک نمونه بارز آن است، افزود: در چنین فضایی ما از نزدیک جمله حضرت امام(ره) که فرمود راه قدس از کربلا می گذرد را مشاهده می کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تمام کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی و ادیان دیگر به عشق امام حسین (ع) در مراسم اربعین شرکت می کنند و اگر این جمعیت عظیم همه همت خود را بر حذف جریان صهیونیستی از کره خاکی معطوف کنند، به زودی شاهد اقامه نماز جماعت مسلمانان در مسجدالاقصی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین رستاخیزی برای پیوستن به حکومت منجی/ این اجتماع همتا ندارد

اربعین رستاخیزی برای پیوستن به حکومت منجی/ این اجتماع همتا ندارد