مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-23ورزشي

ژاپن بحرین را له کرد


تیم ملی والیبال ژاپن به راحتی به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا راه یافت.

- جی پلاس؛ تیم ملی والیبال ژاپن اصلی ترین مدعی قهرمانی با نتیجه 3-0 از سد تیم ملی والیبال بحرین گذشت و بدون نیاز به بازی در یک چهارم نهایی مستقیما راهی نیمه نهایی شد.

*ست اول: ژاپن 25 - بحرین 14 در این ست که ژاپنی ها با ترکیب سکیتا، تایشی اونودرا، یامائوچی، یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و توموهیرو یاماموتو با همراهی کنتو میائورا و ریو یاماموتو وارد میدان شدند از همان ابتدا با گرفتن نبض بازی توانستند در همه بخش ها دیدنی کار کنند و به راحتی با نتیجه 25 بر 14 پیروز شوند.

*ست دوم : ژاپن 25- بحرین 14 ست دوم هم ژاپنی ها با همان ترکیب و شیوه پا به میدان گذاشتند و توانستند به راحتی هر چه تمام تر همچون ست اول با سرویس ها و توپ گیری ها ، دفاع ها و آبشار های بازیکنانشان امان تیم بحرین را ببرند و با نتیجه 25 بر 14 پیروز شوند.

*ست سوم: ژاپن 25 - بحرین 17 در ست سوم سرمربی ژاپن فلیپ بلین با استراحت دادن به بازیکنان اصلی به ذخیره های خود بازی داد و آنها نیز مزد اعتماد فلیپ بلین را دادند و با سرویس ها و آبشارهای ویرانگر خود توانستند ست سوم و کل مسابقه را از آن خود کنند و به بحرینی ها حتی اجازه نزدیک شدن برای لحظاتی را هم ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن بحرین را له کرد

ژاپن بحرین را له کرد