مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-13سياسي

نیازی به واریز دو برابری پول برای چک برگشتی نیست


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاحات صورت گرفته در قانون جدید چک، نیازی به واریز دو برابری پول بدهی برای رفع سوء چک برگشتی نیست.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاحات صورت گرفته در قانون جدید چک، نیازی به واریز دو برابری پول بدهی برای رفع سوء چک برگشتی نیست.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در قانون جدید چک و در فرآیند جدید با دستورالعمل هایی مثل واریز دو برابری پول بدهی برای رفع سوء چک، شرایط بسیار سخت شد که این موضوع اصلاح شد.

وی افزود: با اصلاحات صورت گرفته، افراد برای رفع سو چک برگشتی نیازی به تأمین مالی بیش از حد بدهی نیستند و باید به همان اندازه مبلغ چک، موجودی حساب بانکی خود را افزایش دهند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس و طراح قانون جدید چک با بیان اینکه در مرحله اجرای قوانین جدید نشست های هفتگی با بانک مرکزی داریم، تصریح کرد: در جلسات مجلس و بانک مرکزی موضوعات مرتبط با این قانون بررسی می شود و فازهای بعدی به مرحله اجرا می رسد.

وی با بیان اینکه در فازهای جدید اختصاص دسته چک بر اساس توانایی مالی و قانون مداری افراد است، خاطرنشان کرد: افراد قانونمند صفحات چک بیشتری را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازی به واریز دو برابری پول برای چک برگشتی نیست

نیازی به واریز دو برابری پول برای چک برگشتی نیست