مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 08:152023-09-03اجتماعي

مراجعه تاکنون 16 هزار زائر به درمانگاه اربعینی هلال احمر یزد در عمود 578


پایگاه درمانی هلال احمر استان یزد مستقر در عمود 578 مسیر نجف به کربلا از اول شهریور ماه تا 12 شهریور به بیش از 16 هزار نفر از زائرین خدمات بهداشتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد عشقی با اشاره به استقرار و راه اندازی این درمانگاه از اول شهریورماه در مسیر نجف به کربلا، اظهار کرد: این مرکز درمانی با حضور قریب به 80 نفر از پزشکان متخصص و عمومی، پرستار، فوریت های پزشکی، تکنسین دارویی، نجاتگر و سایر نیروهای انتظامی و بازرسی به زائرین حسینی در این ایام خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 16 هزار نفر از زائران اربعین حسینی به این درمانگاه مراجعه و از خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی استفاده کرده اند، افزود: با نزدیک شدن به اربعین روزانه بیش از سه هزار نفر زائر از خدمات درمانگاه بهره مند می شوند و با عنایت به اینکه زائرین بخش اعظمی از پیاده روی مسیر را حدفاصل شب تا صبح انجام می دهند، تعداد مراجعین در این ساعات به اوج خود می رسد.

مسئول تیم درمانی هلال احمر یزد گفت: تاکنون 23 مصدوم و بیمار با  تشخیص پزشکان این درمانگاه درمانی به بیمارستان امام علی (ع) نجف اعزام شده اند.

عشقی تصریح کرد: دو دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات استان یزد نیز در این درمانگاه مستقر شده اند که در صورت نیاز، زائران نیازمند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه تاکنون 16 هزار زائر به درمانگاه اربعینی هلال احمر یزد در عمود 578

مراجعه تاکنون 16 هزار زائر به درمانگاه اربعینی هلال احمر یزد در عمود 578