مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-12ورزشي

تغییرات لازم در تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی/ انتظار معجزه نیست


کارشناس بسکتبال تاکید دارد که تیم ملی در جام جهانی با هر مربی و شرایط دیگری هم نمی توانست معجزه کند اما برای بازی های آسیایی باید در دفاع بهتر شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا تاکید بر اینکه حد و اندازه بسکتبال ایران همین است که در جام جهانی دیدیم، گفت: بسکتبال روند جدیدی را آغاز کرده است اما موجودیت بسکتبال ما همین است که در جام جهانی دیدیم و حالا برای بازی های آسیایی با آن مواجه هستیم.

همان نفراتی که در جام جهانی حضور داشتند دوباره دعوت شده اند به غیر از حدادی که خداحافظی کرده است و ترابی که به ترکیب اردونشینان اضافه شده است.

وی با طرح این پرسش که واقعا فکر می کنید اگر مربی یا بازیکنان دیگری با تیم ملی در جام جهانی بودند، چه سرنوشتی در انتظار بسکتبال ایران بود؟ ، ادامه داد: خیلی ها به خط خوردن محمد جمشیدی پیش از جام جهانی انتقاد داشتند که درست هم است اما اگر این بازیکن هم همراه با دیگر ملی پوشان به اندونزی می رفت، نتایج متقاوت می شد؟ اگر مربی دیگری به جای دمیر روی نیمکت تیم ملی می نشست، معجزه رخ می داد؟ من اینطور نمی بینم.

این مربی بسکتبال تصریح کرد: نهایت اگر جمشیدی هم بود و از مربی دیگری بهره می بردیم، تغییر 10 درصدی در عملکرد و نتایج تیم شاهد بودیم نه بیشتر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات لازم در تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی/ انتظار معجزه نیست

تغییرات لازم در تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی/ انتظار معجزه نیست