مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 17:212023-08-27اقتصادي

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی خسروی به 2 درب افزایش یافت


درب جدید مرز خسروی   استاندار کرمانشاه افزود: این درب جدید در فاصله کمی در خاک عراق، زائران اربعین حسینی را به حدود 90 گیت تردد که به تازگی نصب شده اند، هدایت می کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به جاده برکت داشت، گفت: جاده برکت در یک اقدام جهادی در راستای امنیت زائران و تداوم حمل و نقل کالا احداث شد، تا دیگر تردد زائران را در کنار تردد کامیون های صادراتی و وارداتی نداشته باشیم.

جاده برکت هم اکنون زیر بار ترافیکی رفته است.

  جاده برکت زیر بارترافیکی رفت وی با اشاره به تزریق مبلغ 260 میلیارد تومان به شهرداری ها استان جهت تأمین نیازمندی ها و تهیه امکانات لازم ماشین های آتش نشانی و دیگر اقلام مورد نیاز، گفت: این تجهیزات در آینده در شهرداری ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای مردم استان ماندگار خواهد بود تا در طی سال ها به مسافران که کرمانشاه را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند، ارائه خدمت کنند.

صحرایی به نقش ارزشمند وزارت دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی با ایجاد سازه های ماندگار و فراهم کردن شرایط و امکانات لازم جهت اسکان زائران در مسیر خسروی اشاره و بیان کرد: ایجاد بیمارستان های صحرایی سپاه، ارتش و علوم پزشکی از دیگر خدمات شایسته ای است که امسال اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی خسروی به 2 درب افزایش یافت

ورود و خروج از نقطه صفر مرزی خسروی به 2 درب افزایش یافت