مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-17سياسي

برنامه ریزی های لازم برای مهار سیلاب صورت گرفته است


وزیر نیرو با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که از بارش های پاییزی بیشترین بهره برداری را داشته باشیم، افزود: پروژه های اولویت دار آب استان ها مطابق جدول زمان بندی پیگیری می شود.

- وزیر نیرو با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که از بارش های پاییزی بیشترین بهره برداری را داشته باشیم، افزود: پروژه های اولویت دار آب استان ها مطابق جدول زمان بندی پیگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان امروز (یکشنبه) در نشست سراسری مدیران ستادی و مدیران عامل آب منطقه ای کشور منظور ادامه بررسی آخرین وضعیت و زمان بهره برداری پروژه های اولویت دار و اضطراری بخش آب، ضمن اشاره به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر افزایش بارش ها در پاییز امسال گفت: این امر در چنین شرایطی در کنار امیدبخشی در افزایش منابع آبی کشور، زنگ خطری برای ما محسوب می شود و لازم است اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای مهار سیلاب به خصوص در بستر رودخانه ها و نیز اجرای پروژه های اضطراری، رفع انسداد و لایروبی رودخانه ها در دستور کار باشد.

وی افزود: به واسطه برنامه ریزی و مدیریت کارآمد تلاش داریم از بارش های پاییزی با کمترین خسارت، بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های لازم برای مهار سیلاب صورت گرفته است

برنامه ریزی های لازم برای مهار سیلاب صورت گرفته است