مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-13اقتصادي

پرداخت 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد صندوق بازنشستگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی تعدادی از مدیران ستادی این صندوق با تعدادی از روسای کانون های بازنشستگان استان های مختلف کشور افزود: - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی است تا هرچه سریع تر پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی تعدادی از مدیران ستادی این صندوق با تعدادی از روسای کانون های بازنشستگان استان های مختلف کشور افزود: همچنین مطالبات سال های گذشته مراکز درمانی طرف قرارداد با این صندوق به غیر دو سند درمانی به طور کامل تسویه شده است.

مطالبات مراکز درمانی به 200 میلیارد تومان رسیدوی اظهارداشت: با اقدامات انجام شده در این حوزه عملا مطالبات مراکز درمانی از چندین هزار میلیارد تومان به نزدیک 200 میلیارد تومان رسیده؛ آن هم اسنادی که یا در حال رسیدگی است یا درحال پرداخت است.

وی با اشاره به برخی اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تاخیر در پرداخت کسور حقوق بازنشستگان از چهار ماه تعویق، اکنون به یک ماه رسیده که امیدواریم در نیمه دوم سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد صندوق بازنشستگی

پرداخت 311 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد صندوق بازنشستگی