مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-18پزشكي

مزاحمان تلفنی اورژانس، جان بیماران را به خطر می اندازند


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط مزاحمان تلفنی باعث می شود که بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات ضروری همکاران ما محروم شوند.

- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان: مزاحمان تلفنی اورژانس، جان بیماران را به خطر می اندازند ایسنا/اصفهان رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اشغال خطوط اضطراری اورژانس توسط مزاحمان تلفنی باعث می شود که بیماران و مصدومانی که در شرایط مرگ و زندگی هستند از خدمات ضروری همکاران ما محروم شوند.

حسین ریاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مزاحمت های تلفنی برای اورژانس پیش بیمارستانی و دیگر سازمان های امدادی ناشی از نوعی اختلال شخصیت ضد اجتماعی است که با نقض قانون نسبت به قانون بی توجه هستند.

وی افزود: طبق گزارش ها، نزدیک به سه درصد تماس ها با اورژانس کاشان مربوط به مزاحمت تلفنی است که هر یک از این تماس ها می تواند مانع از تماس بیمار واقعی در آن بازه زمانی شده و مشکلات جبران ناپذیری را برای آنها به همراه داشته باشد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به نام گذاری 26 شهریور به عنوان روز فوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمان تلفنی اورژانس، جان بیماران را به خطر می اندازند

مزاحمان تلفنی اورژانس، جان بیماران را به خطر می اندازند