مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-28سياسي

پیگیری حل مشکلات منطقه عظیمیه در شهر قزوین


امیدواریم وزیر راه و شهرسازی دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند که این امر برای ما بسیار راهگشا خواهد بود، در صورت حمایت سازمان ملی زمین، - ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی دستور نهایی شدن حل مشکل عظیمیه را صادر کند که این امر برای ما بسیار راهگشا خواهد بود، در صورت حمایت سازمان ملی زمین، تعداد قابل توجهی مسکن اضافه خواهد شد.

محمد مهدی اعلایی عصر روز گذشته پنجم شهریور ماه در جریان ارائه گزارش به رییس جمهور در ویژه برنامه افتتاح یکصد هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور، اظهار کرد: در استان قزوین 1943 واحد مسکونی افتتاح کردیم که از این تعداد 400 واحد آن به صورت خانه های ویلایی و 2 طبقه با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی ادامه داد: بزرگترین مشکلی که با آن مواجه هستیم تأمین زمین برای متقاضیان جدید است که با تلاش های صورت گرفته هزار هکتار در استان خصوصاً در روستاها الحاق به بافت انجام گرفته است.

این مسئول بیان کرد: به نظر می رسد اگر همراهی بیشتری از سوی سازمان ملی زمین و مسکن اتفاق بیفتد می توانیم واحدهای بیشتری بسازیم، هم اکنون در استان قزوین برای ساخت منازل مسکونی متقاضیان 480 هکتار از اراضی بارگذاری شده است، شهرک عظیمیه و اسماعیل آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حل مشکلات منطقه عظیمیه در شهر قزوین

پیگیری حل مشکلات منطقه عظیمیه در شهر قزوین