مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-12اجتماعي

مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است، گفت: سنگر مهم دفاعی مدرسه بهترین مکان برای تبیین و آگاهی بخشی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، سید جمال وزیری ضمن بیان اینکه شعار سال تحصیلی جدید را مهر مهدوی، معلم تمدن ساز و مدرسه صالح عنوان کرد و گفت: اگر قرار باشد تمدن سازی صورت گیرد، نمی توان بدون مطالعه پیشینه و تمدن خود، معلم تمدن ساز و مدرسه سالم داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش تربیت نسلی بانشاط، مسئولیت پذیر، ارزشی، متعهد و انقلابی است، گفت: برای تحقق این امر باید با جذب معلمین متعهد و وظیفه شناس آموزش و پرورش را با نیازهای روز جامعه منطبق کنیم و شهید مطهری را سرلوحه قرار دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان این مطلب که در آموزش و پرورش باید دارایی هایمان را به سرمایه تبدیل کنیم، عنوان کرد: فعالیت معلمان یک کار فرهنگی و زیرساختی و همزمان یک مجاهدت خاموش برای تربیت نسل آینده است؛ بنابراین روحیه معلمین در این امر تأثیرگذار و مهم است.

وزیری با اشاره به اینکه معلم باید عرضه کنندگی دانش را تبدیل به یک فرصت کند، افزود: دانش آموزان آگاهی مناسبی نسبت به اطراف دارند، اما باید افکار آنها را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است

مدرسه سنگر دفاع در برابر جنون تکنولوژی است