مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-09سياسي

مهلت ارسال آثار به «همیشه های هنوز»


مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان از مهلت ارسال اشعار مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت جهت شرکت در کنگره استانی شعر «همیشه های هنوز» تا پایان شهریور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، یوسف علایی مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان روز شنبه در نشست خبری بیست و پنجمین کنگره شعر همیشه های هنوز با اشاره به نقش اصفهان در دفاع مقدس، گفت: لازم است این استان در تبیین این حماسه در قالب هنر نیز پیشرو باشد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهت.

تبیین، ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و بازگویی حماسه دلیرمردان عرصه ی جهاد و دفاع مقدس و همچنین انتقال هنرمندانه مفاهیم والای ایثار، شهادت، مقاومت، خداباوری و مولفه هایی از این دست به نسل نو هستیم.

علایی اظهار کرد: دفاع مقدس آثار و پیام های بسیاری برای تاریخ دارد که از جمله آن صدور پیام مقاومت و ایستادگی، پوشالی بودن همینه مستکبران، تشکیل جبهه مقاومت، جایگاه ولایت محوری در موفقیت های دفاع مقدس، تحقق امنیت پایدار برای ایران اسلامی، خودکفایی و استقلال است.

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد: اگرچه اقشار مختلف در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به «همیشه های هنوز»

مهلت ارسال آثار به «همیشه های هنوز»