مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-17سياسي

توسعه فضاهای آموزشی در خراسان شمالی شتاب گرفته است


توسعه فضاهای آموزشی در استان شتاب گرفته است و با کمک همه بخش ها و ظرفیت ها به سمت رفع کمبودها حرکت می کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: توسعه فضاهای آموزشی در استان شتاب گرفته است و با کمک همه بخش ها و ظرفیت ها به سمت رفع کمبودها حرکت می کنیم.

محمدرضا حسین نژاد در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز در روستای بیدک در 26 شهریور ماه، اظهار کرد: کسب دانش، اساس و مایه جهش تولید و توسعه است.

حسین نژاد با قدردانی از زحمات و تلاش های خیران مدرسه ساز و دست اندرکاران برای توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان، بیان کرد: امیدواریم با همین روند و سرعت شاهد توسعه فضاهای آموزشی در استان باشیم و تمام کمبودها در این زمینه برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را با نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، تاکید کرد: کشوری می تواند در رشد، تولید و توسعه موفق باشد که دانش این کار را داشته باشد.

وی افزود: کشور ما منابع، ذخایر و ظرفیت های بسیاری دارد اما دانش، لازمه تولید در هر کشور است و دانش نیز پایه و اساس آن از مدارس شروع می شود.

استاندار خراسان شمالی، پرورش و کسب مدارج لازم تحصیلی دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان با کسب دانش می توانند در آینده و توسعه استان و کشور موثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فضاهای آموزشی در خراسان شمالی شتاب گرفته است

توسعه فضاهای آموزشی در خراسان شمالی شتاب گرفته است