مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-23حوادث

افزایش 5 برابری کاربران ثبت درخواست های گذرنامه اربعین در خوزستان


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش پنج برابری کاربران ثبت درخواست های گذرنامه برای تسهیل در صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حکیم عبداللهی شامگاه چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای درباره آخرین تمهیدات پلیس در راستای تسهیل صدور گذرنامه برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای درخواست های صدور گذرنامه تعداد کاربران ثبت درخواست ها به پنج برابر افزایش یافته است.

وی افزود: برای تسریع در صدور گذرنامه با پیگیری های صورت گرفته تعدادی دستگاه چاپگر از مرکز فراجا تحویل گرفته شده تا همه ثبت درخواست ها در مرکز استان چاپ و تحویل زائران داده شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: برای رفاه حال شهروندان و زائران حسینی تعداد 14 شهرستان ضمن ثبت درخواست، برچسب تمدید در اختیار دارند تا گذرنامه های که 2 سال از تاریخ اعتبار آن ها گذشته را به مدت 6 ماه برای زیارت اربعین حسینی تمدید کنند.

سرهنگ عبداللهی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی توصیه کرد: سفر خود را مطابق اطلاعیه های که از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی صادر و از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی می شود، برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری کاربران ثبت درخواست های گذرنامه اربعین در خوزستان

افزایش 5 برابری کاربران ثبت درخواست های گذرنامه اربعین در خوزستان