مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-09حوادث

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستای سقرچین وحیدیه


8 عامل درگیری و نزاع دسته جمعی در روستای سقرچین وحیدیه شهریار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس غرب استان تهران، برابر گزارش و پرونده تشکیل شده در کلانتری 21 وحیدیه شهرستان شهریار مبنی بر اینکه ساعت یک ظهر روز 9 تیرماه سال جاری دو گروه شامل بستگان سببی و نسبی به صورت طایفه ای به علت اختلافات ملکی و تلاش برای تصاحب و تصرف عدوانی در روستای سقرچین وحیدیه با در دست داشتن سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر می شوند که در جریان این درگیری، 4 نفر مجروح شده و عاملان درگیری و ضاربان از محل متواری می شوند، بررسی موضوع در دستور پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و بررسی سوابق، مشخص شد هر دو گروه قبلا نیز چند مرحله به خاطر تصاحب این ملک با یکدیگر درگیر شده بودند که به نتیجه نرسیده و پرونده آن در کلانتری و دستگاه قضایی در حال رسیدگی بوده است.

این گزارش حاکیست با بازبینی دوربین های مداربسته، جمع بندی کلیه سوابق و اسناد و شناسایی نفرات درگیر شونده در صحنه درگیری، هر 8 نفر دارای نقش در درگیری با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ شده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستای سقرچین وحیدیه

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستای سقرچین وحیدیه