مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-18سياسي

رونمایی از شهرک بازی های رایانه ای در باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی از رونمایی شهرک بازی های رایانه ای در باغ موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار برنامه برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا عباسی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شعار امسال بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ما متحدیم است؛ یعنی همه ارکان کشور و همه نیروهای مسلح در برابر دشمن متحد هستیم تا از آرمان های انقلاب دفاع کنیم.

وی ادامه داد: عنوان مراسم های امسال ما جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز است و این در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اینکه دفاع مقدس قله است و جبهه مقاومت دامنه آن است.

امیر عباسی تاکید کرد: گرایش مراسم های دفاع مقدس امسال به سمت بانوان و همسران رزمندگان است و در بخشی از برنامه هایی که امسال پیش بینی کردیم در حوزه دامنه بانوان و مجاهدت های این عزیزان در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی با با اشاره با آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: اولین برنامه ما فردا دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده محترم ولی فقیه در استان است که ساعت 9 صبح فردا سه شنبه برگزار خواهد شد که از عزیزان رسانه تقاضا دارم که برنامه های دفاع مقدس را پوشش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شهرک بازی های رایانه ای در باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی

رونمایی از شهرک بازی های رایانه ای در باغ موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی