مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-05اقتصادي

بیش از 157 هزار دستگاه کامیون کالا از طریق مرزهای کرمانشاه صادر شد


تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی بیش از 157 هزار دستگاه کامیون در گمرکات استان کرمانشاه انجام پذیرفت.

- علی اصغر عباس زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد 57 هزارو 697 دستگاه کامیون بیشترین سهم کامیون های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: تردد کامیون های حامل کالای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون های حامل کالای صادراتی در پنج ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را 41 هزار و 922 دستگاه عنوان کرد و افزود: تردد کامیون حامل کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در این گمرک رشد 19درصدی داشته است.

وی تعداد کامیون های حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار را 27 هزار و 799 دستگاه در پنج ماهه نخست سالجاری عنوان و از افزایش 19 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیرکل گمرک کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد کامیون های حامل کالاهای صادراتی از گمرکات شوشمی و شیخ صله را به ترتیب 13 هزارو 26 دستگاه و 17 هزارو 370 دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 157 هزار دستگاه کامیون کالا از طریق مرزهای کرمانشاه صادر شد

بیش از 157 هزار دستگاه کامیون کالا از طریق مرزهای کرمانشاه صادر شد