مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-18اقتصادي

بارگیری 971 هزار تنی کالا در مجتمع بندری انزلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین یونسی در حاشیه بازدید از بنادر گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنادر موجود در استان نقش مهمی در افزایش صادرات و واردات کالا به گیلان دارد، - مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به رشد56 درصدی بارگیری و تخلیه کالا در مجتمع بندر انزلی گفت: در سال جاری 971 هزار تن کالا در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، حسین یونسی در حاشیه بازدید از بنادر گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنادر موجود در استان نقش مهمی در افزایش صادرات و واردات کالا به گیلان دارد، اظهار کرد: مجتمع بندری در انزلی و آستارا جزو مهمترین بنادر موجود در کشور هستند که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی گیلان دارند.

وی با اشاره به بارگیری بیش از 900 هزار تن کالا در مجتمع بندری انزلی گفت: در سال جاری 971 هزار تن کالا در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 56 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان مهمترین هدف عملکردی در مجتمع بندری انزلی را رونق اقتصادی دانست و افزود: تنوع کالاهای صادراتی در مجتمع بندری بسیار زیاد بوده و نخستین محموله صادراتی سیمان در روزهای آینده وارد این مجتمع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگیری 971 هزار تنی کالا در مجتمع بندری انزلی

بارگیری 971 هزار تنی کالا در مجتمع بندری انزلی