مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-31ورزشي

فوتبال اردبیل را به دور از حاشیه ها اعتلا می دهیم


سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی اردبیل گفت: فوتبال ریشه دار اردبیل را در لیگ دسته یک اعتلا می دهیم تا اهالی این استان به تیم خود افتخار کنند.

- وحید کلهر در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با خرید امتیاز تیم خوشه طلایی ساوه، این تیم که حاضر در لیگ دسته یک است، به اردبیل منتقل شده و از ماه ها پیش تمرینات این تیم در اردبیل و تهران انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما استعدادهای خوب و شایسته ای را در فوتبال اردبیل سراغ داریم و قطعاً این استان می تواند یکی از قطب های فوتبال کشور باشد به شرط آنکه نوجوانان و جوانان مستعد شناسایی و در قالب حمایت های استانی در تیم های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی اردبیل گفت: بعد از افول تیم شهرداری، اردبیل روزهای خوشی را در فوتبال نداشت تا اینکه امسال تصمیم گرفته شد تا با خرید امتیاز تیم ساوه، اردبیل در لیگ دسته یک نماینده باشد چرا که این شهر با داشتن استعدادهای برتر و نوابغی همچون علی دایی و کریم انصاری فرد می تواند در سطح فوتبال کشور حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کلهر افزود: ما اجازه نخواهیم داد تا حاشیه ها بر متن فوتبال اردبیل غلبه کند هر چند که در آغاز کار برخی حواشی وجود داشت اما با کمک مسئولان و همراهی هواداران توانستیم شرایط آرام بخشی را در این تیم فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال اردبیل را به دور از حاشیه ها اعتلا می دهیم

فوتبال اردبیل را به دور از حاشیه ها اعتلا می دهیم