مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26اجتماعي

امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد


سازمان حج و زیارت از استقرار ستاد امور گمشدگان در شهرهای زیارتی عراق و مرزهای زمینی دو کشور ایران و عراق همزمان با پیاده روی اربعین خبر داد.

- سازمان حج و زیارت از استقرار ستاد امور گمشدگان در شهرهای زیارتی عراق و مرزهای زمینی دو کشور ایران و عراق همزمان با پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان حج و زیارت در اربعین مسؤول کمیته ثبت نام و اعزام زائران است و علاوه بر این، در عراق وظیفه راهنمایی زائران و امداد گمشدگان را برعهده دارد.

در شهر کاظمین نمایندگان حج و زیارت استان خراسان جنوبی مسئولیت واحد راهنمایی و امداد زائران و امور گمشدگان را به عهده دارند و در این راستا 30 نفر از خادمان افتخاری این استان شامل مدیر حج و زیارت استان و جمعی از کارگزاران در شهر کاظمین مستقر شدند و مقرر است تا پایان مراسم اربعین در امور راهنمایی، امداد و امور گمشدگان در شهر کاظمین به زائران خدمت کنند.

علاوه بر این در مرز زرباطیه و مهران شش نفر از نمایندگان حج و زیارت خراسان جنوبی به منظور راهنمایی و رسیدگی به امور گمشدگان مستقر شده اند.

ستاد راهنمایی و امداد گمشدگان در مرز باشماق نیز فعال شده است و کارگزاران زیارتی به منظور راهنمایی و امداد گمشدگان در این مرز مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد

امور گمشدگان اربعین در عراق و مرزها مستقر شد