مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-02سياسي

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس آغاز شد


معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت برای ترم پاییز این نهاد خبر داد و گفت: این دوره ها عمدتاً با محوریت توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاه ها در بحث ایجاد اشتغال اجرا می شوند.

- ایسنا/فارس معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت برای ترم پاییز این نهاد خبر داد و گفت: این دوره ها عمدتاً با محوریت توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاه ها در بحث ایجاد اشتغال اجرا می شوند.

سیامک کریمی شنبه 11 شهریور با بیان اینکه یکی از اصلی ترین رسالت های این نهاد کمک به رفع نیازهای روز جامعه است، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مباحث اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه امروز حائز اهمیت فراوانی است بنابراین نسبت به برپایی دوره های آموزشی اشتغال محور اهتمام ویژه ای داریم.

وی ضمن یادآوری اینکه جهاددانشگاهی همواره تلاش می کند با ارائه آموزش های کوتاه مدت تخصصی، گام مهمی برای رفع نیازهای جامعه بردارد، گفت: ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت که در دپارتمان های مختلف علوم پزشکی، علوم انسانی، کامپیوتر و مهندسی، کشاورزی، زبان های خارجی، هنر و معماری، اشتغال و کارآفرینی برگزار می شود، تا پایان شهریور ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس آغاز شد

ثبت نام دوره های آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی فارس آغاز شد