مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:052023-09-20بين الملل

روز دوم سفر رییسی به نیویورک؛ دفاع از قرآن و به چالش کشیدن غرب


رییس جمهوری اسلامی ایران در روز دوم سفر خود به نیویورک علاوه بر نطق در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با نخست وزیر پاکستان و رییس جمهور تاجیکستان دیدار و گفت وگو و در نشست هایی با رهبران ادیان الهی و ایرانیان مقیم آمریکا شرکت کرد.

- ، در هتل محل اقامت هیئت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رییس دولت سیزدهم در این دیدار سطح روابط دو کشور را با توجه ظرفیت های موجود ناکافی دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان ایرانی و پاکستانی برای تسریع در رفع موانع موجود در مسیر گسترش روابط دو کشور با بهره گیری از طرح ها و روش های مبتکرانه تاکید کرد.

نخست وزیر پاکستان هم در این دیدار ضمن ابراز تأسف از حجم پایین روابط تجاری دو کشور با وجود ظرفیت های عظیم در ایران و پاکستان، از عزم کشورش برای ارتقای سطح همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران از طریق گسترش مبادلات تجاری و ایجاد راه های مواصلاتی جدید خبر داد.

دیدار رییسی و نخست وزیر پاکستان دفاع از قرآن در نطق مجمع عمومی سازمان ملل نطق رییس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد یکی از مهم ترین اقدامات وی در این سفر بود.

رییسی در نطق خود ابتدا به دفاع از قرآن و محکوم کردن اهانت به این کتاب آسمانی پرداخت و پس از آن با هدف قرار دادن تناقضات غربی ها، آن ها را به چالش کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دوم سفر رییسی به نیویورک؛ دفاع از قرآن و به چالش کشیدن غرب

روز دوم سفر رییسی به نیویورک؛ دفاع از قرآن و به چالش کشیدن غرب