مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-13اجتماعي

4 شهر مازندران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ذرات گردوغبار شهرهای بهشهر، ساری، نکا و آمل به عنوان شهرهای در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران  بعد از ظهر امروز در جلسه اضطرار آلودگی هوا که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد:  در ذیل قانون هوای پاک در سال 96 برای اولین بار  کارگروه اضطرار آلودگی هوا در استان تشکیل شد.

وی افزود:  وقایع طوفان های گردوغبار در تاریخ چهارم و بیستم شهریور ماه امسال که در استان مازندران داشتیم بخش های قابل توجهی از استان به ویژه شرق تا مرکز استان را تحت تاثیر خود قرار داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: در قالب این کارگروه دستگاه های اجرایی مختلف وظایف و تکالیفی دارند باید تفهیم شود که امروز در قالب جلسه این مهم انجام شد.

کاویان تصریح کرد: درصورتی که در حالت اضطرار آلودگی هوا قرار گیریم وظایفی که در قالب این کارگروه به آنان سپرده شده باید شرایط اضطرار را اعلام کرده و سازمان حفاظت محیط زیست تدابیر لازم را برای برگزاری این کارگروه در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: اقداماتی که در قالب این کارگروه وجود دارد بخشی اقدامات سلبی است که برنامه ریزی لازم برای سلامت جان مردم نسبت به شرایط مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهر مازندران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت

4 شهر مازندران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت