مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-31ورزشي

احیای دریاچه بختگان اولویت است/توجه ویژه به ورزش بانوان در فارس


یکی از مباحث مهم و اولویت ها، احیای دریاچه بختگان است و در صدد هستیم که اختصاص اعتباری را تحت همین عنوان در سفر دوم رییس جمهوری محترم دنبال کنیم.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: یکی از مباحث مهم و اولویت ها، احیای دریاچه بختگان است و در صدد هستیم که اختصاص اعتباری را تحت همین عنوان در سفر دوم رییس جمهوری محترم دنبال کنیم.

دکتر محمد هادی ایمانیه در پایان سفر به شهرستان بختگان و تصمیمات اتخاذ شده در این سفر، گفت: یکی از مباحث مهمی که از سوی مدیریت ارشد استان دنبال خواهد شد بحث احیای دریاچه بختگان به عنوان یک فضای ارزشمند از نظر محیط زیست است که احیاء آن از ضرورتهاست و لازم است از حالت کنونی خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه ادامه داد: برای این منظور در صدد هستیم که در سفر دوم رییس جمهور محترم به استان اعتباری تحت عنوان احیای دریاچه بختگان تخصیص داده شود و علاوه بر این یک بودجه پایدار نیز در ردیف های اعتبارات سالانه مشخص و هرساله هزینه شود.

نماینده عالی دولت در فارس اظهار کرد: درخواست ما از مردم شهرستان بختگان این است که از حفر چاه غیرمجاز و استحصال آب های زیر زمینی که به منابع ارزشمند آبی شهرستان لطمه می زند خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دریاچه بختگان اولویت است/توجه ویژه به ورزش بانوان در فارس

احیای دریاچه بختگان اولویت است/توجه ویژه به ورزش بانوان در فارس