مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-03سياسي

هویت سازی جریان اربعین حسینی نباید به صورت مقطعی باشد


هویت سازی جریان اربعین نباید به صورت مقطعی و محدود به زمان خاصی باشد و بعد مغفول بماند، بلکه باید به یک ظرفیتی تبدیل شود که در تمام طول سال از آن بهره برد.

- حجت الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه هویت سازی جریان اربعین یکی از ظرفیت هایی است که باید از آن استفاده کرد، گفت: این هویت سازی نه به صورت مقطعی که در زمان خاص از آن استفاده شود و بعد مغفول بماند، بلکه باید به یک ظرفیتی تبدیل شود که در تمام طول سال از آن بهره برد.

وی کنشگری برای اربعین را مهم خواند و افزود: بحمدالله استان بوشهر در مسیر تشرف 4 استان و دو کشور پاکستان و افغانستان واقع شده و مواکب اسکان و تغذیه در شهرها و محلات و خانه های استان برپا شده که این مواکب امروز به سمت تشکل مردمی شدن و شبکه شدن پیش می روند.

حجت الاسلام قادری با اشاره به بازدید خود در سال گذشته از این مواکب خاطرنشان کرد: سال گذشته از 30 موکب بازدید کردیم که شامل مواکب رسمی تا مواکبی که شناخته شده نبودند، بود؛ مواکبی که توسط کسانی در منازل شان برگزار شده بود که محتاج نان شب خود بودند اما با همان دارایی کم خود از زوار اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت سازی جریان اربعین حسینی نباید به صورت مقطعی باشد

هویت سازی جریان اربعین حسینی نباید به صورت مقطعی باشد