مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-20دانش

بازپس گیری یک هنرستان از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال


مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی و نیز کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسدآباد هنرستان هدف شهر اسدآباد پس از کشمش و پیگیری های بسیار هفت ساله از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بازپس گیری شد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: با توجه به تراکم بالای دانش آموزی و نیز کمبود فضای آموزشی در شهرستان اسدآباد هنرستان "هدف" شهر اسدآباد پس از کشمش و پیگیری های بسیار هفت ساله از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بازپس گیری شد.

سجاد محمدی شمیم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از حدود هفت سال پیش هنرستان هدف آموزش و پرورش شهرستان طی عقد قراردادی در اختیار دانشگاه آزاد قرار گرفته بود که به علت حجم بالای دانش آموزان نسبت به دریافت کد دو مدرسه جدید اقدام شده و این دو مدرسه در دو شیفت صبح و بعدازظهر با جمعیت دانش آموزی 600 نفر در هنرستان هدف فعالیت خود را در سال تحصیلی جدید آغاز می کنند.

وی یادآور شد: از 600 دانش آموز 300 دانش آموز مربوط به مدرسه دخترانه ابتدایی بنی عامریان و 300 دانش آموز مربوط به مدرسه ابتدایی شهید عباس قهرمانی خواهد بود که کد این مدارس جدید به تازگی گرفته شده است.

محمدی شمیم با بیان اینکه استاندارد تراکم دانش آموزی در سند تحول بنیادین و در کلاس استاندارد زیر 20 نفر است، گفت: مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری یک هنرستان از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال

بازپس گیری یک هنرستان از دانشگاه آزاد اسدآباد پس از 7 سال