مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:152023-09-17سياسي

نامه نمایندگان به قالیباف: بررسی لایحه برنامه متوقف شود


عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان به قالیباف در راستای توقف روند بررسی لایحه برنامه در صحن مجلس خبر داد و گفت: باید لایحه به کمیسیون باز گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی بابایی کارنامی عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: هیئت رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه به مصوبات این کمیسیون دست برده و در گزارش نهایی خود که بنا است در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد تغییراتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: بنده گزارش کمیسیون تلفیق درباره برنامه هفتم توسعه را قبول ندارم و به نظر من این گزارش و نمی تواند پاسخگوی مطالبات و دغدغه های مردم در طول اجرای برنامه هفتم توسعه باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: گزارش کمیسیون تلفیق نمی تواند نیازهای و مشکلات مردم در حوزه مسائل معیشتی، مسائل اجتماعی، بهداشت و درمان، مسکن، سرمایه گذاری داخلی و خارجی را رفع کند و پاسخگوی نیازها در این حوزه ها و همچنین بخش های دیگر باشد.

بابایی خاطرنشان کرد: نمایندگان در نامه ای خطاب به رییس مجلس خواستار توقف در رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم شده اند.

وی افزود: در این نامه آمده است باید روند رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان به قالیباف: بررسی لایحه برنامه متوقف شود

نامه نمایندگان به قالیباف: بررسی لایحه برنامه متوقف شود