مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-20سياسي

اظهارات استاندار گیلان درباره سخنان رییس جمهور در سازمان ملل


نماینده عالی دولت در گیلان در واکنش به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: در سال 60 شهید رجایی در سازمان ملل جنایات رژیم طاغوت را نشان داد و روز گذشته نیز آیت الله دکتر رییسی با نشان دادن تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی عمق جنایات آمریکا را نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم سراسری بیش از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در سالن اجتماعات فراجا رشت، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هنوز بعد از گذشت 44 سال مردم ایران را نشناختند، اظهار کرد:  دشمنان ما با جنگ های ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی ما دارند اما آنان ملت ما را نشناختند.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمن علیه جمهوری اسلامی گفت: کشورهایی اکنون شعار زن زندگی آزادی سر می دهند که دستشان به خون جوانان این مرز و بوم آغشته است ولی ادعای حامی حقوق ببشر سعی در ایجاد جنگ ترکیبی در کشور دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر هوشیاری مردم در اغتشاشات سال گذشته و تبعیت از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان امسال خیلی تلاش کردند تا اغتشاش برپا کنند اما مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ما هوشیارند و تمسک مردم ما به اسلام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است و ایمان راسخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات استاندار گیلان درباره سخنان رییس جمهور در سازمان ملل

اظهارات استاندار گیلان درباره سخنان رییس جمهور در سازمان ملل