مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-21بين الملل

فؤاد حسین: روابط ما با روسیه باوجود تحریم ها قوی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق، در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» از دیدار قریب الوقوع با «سرگیی لاوروف» همتای روسی خبر داد.

- وزیر خارجه عراق با اشاره به برنامه ریزی برای سفر محمد شیاع السودانی به روسیه پیش از پایان سال، تاکید کرد که روابط بغداد با مسکو، باوجود تحریم های تحمیلی علیه روسیه، قوی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فؤاد حسین وزیر خارجه عراق، در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری روسی اسپوتنیک از دیدار قریب الوقوع با سرگیی لاوروف همتای روسی خبر داد.

وی افزود: روابط میان عراق و روسیه با وجود تحریم های تحمیلی علیه مسکو و تغییرات در محیط سیاسی به دلیل جنگ اوکراین همچنان قوی است و تغییرات در فضای سیاسی همچنان قوی است.

روابط میان روسیه و عراق دارای تاریخی طولانی و همواره در سطح خوبی بوده، اما جنگ اوکراین بر کل فضای سیاسی تاثیر گذاشت و با وجود تحریم هایی که بر روسیه تحمیل شد، این روابط همچنان قوی است.

رییس دستگاه دیپلماسی عراق در خصوص موضوعاتی که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در مجمع عمومی سازمان ملل طرح خواهد کرد گفت: السودانی قصد دارد به وضعیت داخلی عراق بپردازد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فؤاد حسین: روابط ما با روسیه باوجود تحریم ها قوی است

فؤاد حسین: روابط ما با روسیه باوجود تحریم ها قوی است