مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-27اقتصادي

تغییری در تعداد یارانه بگیران ایجاد نشده است


معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر 79 میلیون و 600 هزار نفر ایرانی یارانه بگیر هستند و ادعایی که در مورد حذف یارانه بگیران مطرح شده است، - علیرضا عسگریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد انتشار خبری مبنی بر حذف 5.

2 میلیون نفر از یارانه بگیران، اظهار داشت:  چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد، ما آزمون وسع انجام نداده ایم و آخرین داده های پایگاه رفاه ایرانیان مربوط به نیمه دوم سال 1401 است و هنوز آمار 1402 را اعمال نکرده ایم.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: البته داده های جدید دریافت کرده ایم اما هنوز داده های سال جاری اعمال نشده است و ادعایی که در مورد حذف یارانه بگیران مطرح شده، صحیح نیست .

وی با بیان اینکه در حال حاضر دهک های درآمدی خانوارهای یارانه بگیر هیچ تغییری نکرده است، گفت: تغییر این دهک ها منوط به اعمال داده های جدید 1402 است که هنوز این داده ها اعمال نشده است و آخرین داده ها مربوط به نیمه دوم 1401 است.

عسگریان در مورد اینکه آیا آزمون وسع برگزار می شود؟ گفت: تغییرات محدود در مورد بُعد و ساختار خانوارها به صورت طبیعی صورت می گیرد و 4 واقعه تولد، فوت، ازدواج و طلاق مرتب در بُعد خانوارها تغییر ایجاد می کند که تنها تغییر مربوط به این وقایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری در تعداد یارانه بگیران ایجاد نشده است

تغییری در تعداد یارانه بگیران ایجاد نشده است