مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-14اجتماعي

برخورد با ترک فعل مدیران در زمینه مقابله با سیلاب


جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی از برخورد با ترک فعل مدیران در زمینه مقابله با سیلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از مدیریت بحران، امید محترمی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آمادگی دستگاه های مرتبط با سیلاب گفت: با توجه به تحلیل نقشه های بارش و گزارشات دریافتی از سازمان هواشناسی، همزمان با شروع فصل پاییز میزان بارش ها در کشور از حد نرمال فراتر رفته که ضرورت آمادگی دستگاه های مرتبط ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: در صورت عدم اتخاذ تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه و نداشتن آمادگی لازم جهت پاسخ به مخاطرات از جمله سیل و آبگرفتگی، تگرگ، بارش برف و باران سنگین، صاعقه، انسداد محورها و.

یقیناً خسارات جانی و مالی بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: عملکرد دستگاه های مسئول و همکار در زمینه مدیریت بارش ها و سیلاب به صورت دقیق توسط ستاد مدیریت بحران  رصد می شود و بر اساس ماده 20 و 23قانون مدیریت بحران با ترک فعل مدیران برخورد خواهد شد.

در این جلسه تاب آوری بندها و سدها، لایروبی مسیل ها و انهار، ساماندهی تقاطع های جاده ای و سایر موضوعات مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات پیشگیرانه لازم مصوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ترک فعل مدیران در زمینه مقابله با سیلاب

برخورد با ترک فعل مدیران در زمینه مقابله با سیلاب