مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-02سياسي

نایسر سنندج محصول بی توجهی 25 سال گذشته است


رییس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم برخوردار شورای شهر سنندج گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، محصول کم مهری و کم توجهی در طول 25 سال گذشته است و اکنون از بسیاری از خدمات بی بهره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهروز ابراهیم آبادی رییس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم برخوردار شورای شهر سنندج امروز در جلسه کمیسیون حاشیه شهر شورای شهر سنندج اظهار داشت: در شورای ششم برای اولین بار کمیسیون حاشیه و نواحی کم برخوردار ایجاد شد که در سومین سال فعالیت این کمیسیون، بنده ریاست آن را برعهده گرفته ام و تاکنون سه جلسه از این کمیسیون برگزار شده که به مشکلات نواحی منفصل شهری ننله و نایسر اختصاص یافته است.

وی افزود: جلسه امروز با حضور 9 دستگاه اجرایی استان برای بررسی مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر اختصاص یافت تا بتوان با خرد جمعی قدمی هر چند کوچک را در راستای حل مشکلات این ناحیه برداریم.

  ابراهیم آبادی گفت: ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، محصول کم مهری و کم توجهی در طول 25 سال گذشته است و اگر مسئولین وقت زمین های نایسر را به حالت شهری در می آوردند، با توجه به توپوگرافی آن امروز می توانستیم شاهد یکی از بهترین شهرک های خاورمیانه باشیم.

وی ادامه داد: عوامل زیادی از جمله سدسازی، نبود آب و کمبود امکانات در روستاها، حاشیه نشینی را در شهرها افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایسر سنندج محصول بی توجهی 25 سال گذشته است

نایسر سنندج محصول بی توجهی 25 سال گذشته است