مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 21:502023-09-22سياسي

جمشیدی: غرب از بحران سازی و ایجاد شکاف بین مردم در ایران ناامید شده است


تلاش های زیادی در نیویورک انجام شد تا ایران را فاقد اراده برای پیشبرد امور نشان دهند اما بیان مواضع نظام از سوی رییس جمهوری این انگاره را شکست.

- معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری گفت: تلاش های زیادی در نیویورک انجام شد تا ایران را فاقد اراده برای پیشبرد امور نشان دهند اما بیان مواضع نظام از سوی رییس جمهوری این انگاره را شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جمشیدی با حضور در یک برنامه تلویزیونی، درباره سفر اخیر رییس جمهوری به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و برگزاری برخی دیدارها با سران کشورهای شرکت کننده در این مجمع، اظهار کرد: به نظر می رسد در سفر نیویورک، اهداف ما به خوبی محقق شد.

با بسیاری از سران کشورهایی که در نیویورک دیدار کردیم، از قبل تعامل داشتیم.

وی یادآور شد: سال گذشته با تلاش غربی ها یک برنامه امنیتی جدی برای بی ثبات کردن ایران آغاز شد اما با همبستگی مردم، این برنامه ها نقش بر آب شد.

بزرگترین قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی ایران، پیوند بین نظام و ملت است و بیگانگان برای ایجاد شکاف بین مردم و دولت تلاش می کنند، اما همواره ناموفق بوده اند.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری ادامه داد: علت شکست غربی ها در برنامه امنیتی سال گذشته شان این بود که این تلاش، امنیتی بود و جنبه واقعی نداشت به همین دلیل منجر به شکست شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدی: غرب از بحران سازی و ایجاد شکاف بین مردم در ایران ناامید شده است

جمشیدی: غرب از بحران سازی و ایجاد شکاف بین مردم در ایران ناامید شده است