مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-09اقتصادي

جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت در شیراز برگزار می شود


اولین جشنواره و نمایشگاه تجلیل از فعالان ورزش و صنعت ورزش کشور با عنوان «جشنواره عزت و پیشرفت» 26 تا 28 مهر امسال در مجموعه ورزشی پارس شیراز برگزار می شود.

- ایسنا/فارس اولین جشنواره و نمایشگاه تجلیل از فعالان ورزش و صنعت ورزش کشور با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت 26 تا 28 مهر امسال در مجموعه ورزشی پارس شیراز برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، شنبه 18 شهریور در جلسه هماهنگی جشنواره عزت و پیشرفت، گفت: این جشنواره و نمایشگاه با هدف معرفی و حمایت از برندهای ایرانی، معرفی دستاوردها و محصولات دانش بنیان و فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ورزش، برگزار خواهد شد.

محمدمهدی سرافرازشکوهی خاطرنشان کرد: طی این جشنواره از برترین ها در هفت بخش شامل تولیدکنندگان محصولات ورزشی، صادرکنندگان محصولات ورزشی، نرم افزارهای کاربردی ورزش، رسانه های ورزشی، هیئت های ورزشی و تولیدکنندگان محصولات ایده محور خلاقانه و دانش بنیان، تجلیل می شود.

شکونی با بیان اینکه از اهداف این جشنواره، معرفی برندهای ایرانی و حمایت از آنها برای حضور در بازارهای منطقه ای است، گفت: توجه دادن جامعه مخاطب به فرصت های سرمایه گذاری در صنعت ورزش، توسعه بازار صنایع ورزشی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تجلیل از برترین ها، دیگر اهداف این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت در شیراز برگزار می شود

جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت در شیراز برگزار می شود