موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - سود سهام عدالت - قهرماني پرسپوليس - نقل و انتقالات پرسپوليس - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - زنگ كتاب - اردوي تيم ملي قايقراني - ورزشگاه «چغابهرام» - جاذبه هاي گردشگري هند - بيماري واگيردار - شاهزاده ويليام - فينال ليگ قهرمانان 2020 - بي بي خاتون - محمد زائر رضايي - كيوان بابان - پخش ليگ برتر انگليس - فليپه - فولاد هند

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-08بين الملل

افزایش تلفات و خرابی های سیل در یونان (+عکس)


در پی وقوع سیل در یونان امدادگران به عملیات جستجوی خانه به خانه در این روستاها ادامه می دهند تا مردم را به محل های امن منتقل کنند.

- رسانه های داخلی یونان اعلام کردند: شمار قربانیان سیل گسترده ناشی از باران های سیل آسای اخیر در مرکز این کشور به شش نفر رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شینهوا، مقامات محلی همچنین مفقود شدن شش نفر دیگر را در این حادثه تایید کرده اند.

این گزارش حاکیست دست کم 64 نفر در روستاهای منطقه تسالی در خانه هایشان حبس شده اند و این منطقه تاکنون بیشترین آسیب را از سیل دیده است.

امدادگران به عملیات جستجوی خانه به خانه در این روستاها ادامه می دهند تا مردم را به محل های امن منتقل کنند.

بنابر گزارش ها اولیه، ماموران آتش نشانی تاکنون 820 نفر را در سراسر کشور نجات داده اند.

همچنین از صبح روز سه شنبه 4870 تماس با مراکز اورژانس و امدادرسانی برای کمک به تخلیه و جابه جایی مردم، پمپاژ آب و برداشتن درختان سقوط کرده بر کف جاده ها و خیابان ها گرفته شده است.

رسانه های داخلی می گویند: صدها خانه در این روستاها زیر آب و گل فرو رفته و بخش هایی از شبکه جاده ای در منطقه ویران شده است.

همچنین زمین های کشاورزی، واحدهای دامداری و مشاغل آسیب دیده اند و شبکه آب و برق نیز با اختلال مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تلفات و خرابی های سیل در یونان (+عکس)

افزایش تلفات و خرابی های سیل در یونان (+عکس)