مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-04سياسي

با فراهم شدن زیر ساخت ها سفری ایمن و آسان برای زائران مهیا شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با فراهم شدن زیرساخت ها و هماهنگی های لازم سفری ایمن، آسان و ارزان برای زائران مهیا شد به صورتی که این خدمت رسانی کام زائران را شیرین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی زارع پور در قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرزهای شش گانه) ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران انتظامی در مرزها گفت: خدمتگزاری به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که نصیب شما عزیزان شده ان شاء الله برکت این خدمتگزاری های صادقانه ذخیره دنیا و آخرت شما شود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شاکر هستیم که امروز از نزدیک شاهد مجاهدت های فناورانه شما بودیم، ادامه داد: انصافاً بایستی به مجموعه فراجا به واسطه فراهم کردن تمامی زیرساخت های لازم در راستای تسهیل و تردد زائران و همچنین بهره بردن از فناوری نوین (اشاره به راه اندازی اپلیکیشن پلیس من، صدور گذرنامه و …) خدا قوت گفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه مردم و زائران عزیز حتماً قدردان خدمت رسانی شبانه روزی شما عزیزان هستند، تصریح کرد: بحمدالله امسال با اقداماتی که طی مدت ها صورت گرفته هماهنگی بی نظیری را بین 2 کشور ایران و عراق شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با فراهم شدن زیر ساخت ها سفری ایمن و آسان برای زائران مهیا شد

با فراهم شدن زیر ساخت ها سفری ایمن و آسان برای زائران مهیا شد