مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-17دانش

تامین خوابگاه تمامی دانشجویان روزانه غیربومی/امروز آخرین مهلت ثبت نام


معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی نحوه ثبت نام و اختصاص خوابگاه برای نیمسال اول 1403-1402 ویژه دانشجویان روزانه غیربومی فاقد شرایط را اعلام کرد.

- معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی نحوه ثبت نام و اختصاص خوابگاه برای نیمسال اول 1403-1402 ویژه دانشجویان روزانه غیربومی فاقد شرایط را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ بر اساس دستور ریاست دانشگاه و مساعدت معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع و با پیگیری های مکرر و اقدامات و تلاش هایی صورت گرفته از سوی حوزه معاونت دانشجویی برای جبران کمبود فضای خوابگاهی به منظور کاستن دغدغه دانشجویان روزانه غیر بومی که مشمول دریافت خوابگاه نبوده اند، فضای خوابگاهی در این خصوص تامین شده است.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای اسکان دانشگاه شهید بهشتی مقرر شد برای جلوگیری از اخلال در روند آموزشی دانشجویان، فضای تامین شده به دانشجویان روزانه غیربومی که حائز شرایط دریافت خوابگاه نبوده اند اما متقاضی خوابگاه برای نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402 هستند، واگذار شد، بنابراین لازم است این گروه از دانشجویان تاامروز 26 شهریورماه نسبت به تخصیص فضای خوابگاهی به آنها در اسرع وقت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین خوابگاه تمامی دانشجویان روزانه غیربومی/امروز آخرین مهلت ثبت نام

تامین خوابگاه تمامی دانشجویان روزانه غیربومی/امروز آخرین مهلت ثبت نام