مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-10سياسي

امیدآفرینی از رسالت های فعالان فرهنگی هنری بسیج است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مطالبه گری از مسئولین و امیدآفرینی در بین مردم از رسالت های فعالان فرهنگی هنری و رسانه ای بسیج است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مطالبه گری از مسئولین و امیدآفرینی در بین مردم از رسالت های فعالان فرهنگی هنری و رسانه ای بسیج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی محمد اکبری 19 شهریورماه در مرحله استانی رزمایش مثل مصطفی با حضور فعالان فرهنگی هنری بسیج استان اظهار کرد: دشمنان هر روز به بهانه ای درصدد ضربه زدن به نظام عظیم اسلامی هستند و بسیج باید همواره در صحنه باشد و کنشگری انجام دهد؛ زیرا سد کردن رخنه دشمن بسیار مهم تر از ترمیم رخنه و نفوذ است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه غافلگیری در قاموس بسیج جایی ندارد، به برخی از ویژگی های شهید مصطفی صدرزاده اشاره کرد و افزود: اینکه از جوانی نورانی و تأثیرگذار نام برده می شود و رهبر معظم انقلاب می فرمایند مثل مصطفی باشید، به خاطر برنامه های فراگیر این شهید بزرگوار است که در عرصه های مختلف فعال بودند و برای همراه کردن مردم و کم کردن فاصله آنها با دین و برقراری ارتباط جوانان با مسجد فعالیت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی از رسالت های فعالان فرهنگی هنری بسیج است

امیدآفرینی از رسالت های فعالان فرهنگی هنری بسیج است