مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-02سياسي

برگزیدگان دوره های ارتقا قاریان و دعاخوانان معرفی شدند


برگزاری دوره های آموزش و ارتقا از جمله اقدامات و تجربیات شورای عالی قرآن در حوزه آموزش های تخصصی است که سال هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برگزاری دوره های آموزش و ارتقا از جمله اقدامات و تجربیات شورای عالی قرآن در حوزه آموزش های تخصصی است که سال هاست ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می شود.

در سال های اخیر، بهره گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان های مختلف کشور فراهم کرده است.

ضمناً ورود و پشتیبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریّه، موجب توسعه کمّی و کیفی این دوره ها شده است.

در سال جاری پس از فراخوان ثبت نام از طریق رسانه های دیداری و شنیداری؛ بیش از 600 نفر از قاریان و دعاخوانان با ثبت نام در سایت شورای عالی قرآن و سایت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، درخواست حضور در این دوره ها را ثبت کردند که پس از بررسی و ارزیابی آثار، 180 قاری و 40 دعاخوان، نصاب لازم را جهت عضویت در پانزدهمین دوره ارتقا قاریان و هفتمین دوره ارتقا دعاخوانان کسب کردند.

در این دوره، سعید رحمانی، سیدعباس انجام، رضا محمدپور، نصرت الله حسینی، مسعود نوری، سعید بیژنی، علی قاسم آبادی، حسن مختاری، علی اکبر کاظمی و رضا روانبخش به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان دوره های ارتقا قاریان و دعاخوانان معرفی شدند

برگزیدگان دوره های ارتقا قاریان و دعاخوانان معرفی شدند