مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-13بين الملل

محاکمه بزرگ گوگل در آمریکا آغاز شد


پرونده ضد انحصار گوگل با پیامدهای بزرگتری برای این شرکت در آمریکا به جریان افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، پرونده مهم ضد انحصار وزارت دادگستری آمریکا علیه گوگل امروز در دادگاه آغاز شد و این آغاز محاکمه ای است که ماه ها طول خواهد کشید و احتمالاً دنیای فناوری را در این روند متزلزل خواهد کرد.

موضوع این پرونده کسب و کار جستجوی گوگل است.

وزارت دادگستری می گوید که گوگل برای حفظ رتبه برتر خود در جستجو، قوانین ضد انحصار را نقض کرده است، در حالی که این غول فناوری استدلال می کند که به طور طبیعی با ارائه یک محصول برتر به مصرف کنندگان، سلطه خود را حفظ می کند.

وزارت دادگستری آمریکا در اواخر سال 2020 پس از بررسی کسب و کار این شرکت برای بیش از 1 سال، شکایت ضد انحصاری مدنی را علیه گوگل تنظیم کرد.

جفری روزن معاون دادستان کل در آن زمان گفت: اگر دولت قوانین ضد انحصار را برای ایجاد رقابت اجرا نکند، موج بعدی نوآوری را از دست خواهیم داد .

پرونده کنونی علیه گوگل، با محوریت کسب و کار جستجوی آن است و جدا از دعوی فدرال ضد انحصار دیگری است که در اوایل سال جاری ارائه شد.

در آن شکایت، وزارت دادگستری استدلال می کند که گوگل از ابزارهای ضدرقابتی، انحصاری و غیرقانونی برای خنثی کردن تهدیدات امپراتوری تبلیغات دیجیتال خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه بزرگ گوگل در آمریکا آغاز شد

محاکمه بزرگ گوگل در آمریکا آغاز شد