مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:322023-09-08بين الملل

نشست گروه20؛ گزارش اردوغان از رایزنی هایش با پوتین


رییس جمهور ترکیه در راس هیاتی سیاسی و برای شرکت در نشست گروه20 راهی هند شد؛ منابعی آگاه از آنکارا خبر دادند که «رجب طیب اردوغان» در این اجلاس درباره مذاکرات خود با «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه صحبت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز، جمعه 8سپتامبر آنکارا را ترک کرده و به منظور شرکت در نشست گروه20 که قرار است فردا برگزار شود، راهی هند شده است.

خبرگزاری آناتولی در این باره نوشت: هاکان فیدان ، وزیر امورخارجه، محمد شیمشک وزیر امور دارایی و خزانه داری دو وزیری از کابینه هستند که اردوغان را در این سفر همراهی می کنند.

علاوه بر این دو وزیر، ابراهیم کالین ، رییس سرویس اطلاعاتی، فخرالدین آلتون رییس اداره ارتباطات ریاست جمهوری، عاکف چاغاتای قلیچ  مشاور رییس جمهور و تعدادی دیگر از مقامات در این سفر حضور دارند.

آناتولی در ادامه گزارشش نوشت: پیش بینی می شود اردوغان در این اجلاس که با شعار یک زمین، یک خانواده، یک آینده در تاریخ 9 و 10 سپتامبر در هند برگزار می شود، مسائل مربوط به مبارزه با تغییرات آب و هوایی را با همتایان خود در میان بگذارد.

این در حالی است که پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم امروز گزارشی از این سفر منتشر کرده و از اهداف دیگر اردوغان برای شرکت در اجلاس هجدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گروه20؛ گزارش اردوغان از رایزنی هایش با پوتین

نشست گروه20؛ گزارش اردوغان از رایزنی هایش با پوتین