مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-09سياسي

دستگاه های برتر اردبیل معرفی می شوند


معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در قالب جشنواره شهید رجایی دستگاه های برتر استان اردبیل بعد از مراحل مختلف ارزیابی معرفی و از آنها تجلیل می شود.

- میرکریم عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: مراحل استخراج و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بعد از طی شدن مراحل مختلف به تأیید نهایی مسئولان استانی رسیده تا بر اساس تصمیم گیری نهایی شورای راهبری، دستگاه های برتر در 6 گروه معرفی و از برترین ها تجلیل شود.

وی تصریح کرد: این ارزیابی ها در 6 گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت ها، تولیدی، خدماتی، فرهنگی، علمی و آموزشی، سلامت و رفاه اجتماعی، اقتصادی و مالی و عموم، امنیتی و قضایی انجام خواهد شد.

معاون منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در هر یک از این گروه ها دستگاه های برتر استانی معرفی شده و از آنها در قالب جشنواره شهید رجایی تجلیل می شود.

عبادی افزود: در بخش ویژه نیز از دستگاه های برتر و موفق با محوریت رونق تولید و مصوبات سفر رییس جمهور که بهترین عملکرد را داشتند، تجلیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تصمیم نهایی در روزهای آینده آیین تجلیل از برترین ها انجام می شود تا ما بعد از یک سال فعالیت دستگاه های اجرایی بتوانیم قدردان مجموعه های اجرایی و خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های برتر اردبیل معرفی می شوند

دستگاه های برتر اردبیل معرفی می شوند