مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-05ورزشي

شارژ مالی نمایندگان هانگژو و تغییر سرپرست یک هیأت به دلیل کم کاری


مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای مسابقات پیش رو پروتکلی برای پرداخت پاداش ها پیش بینی شده است، در مرحله اول یک شارژ مالی برای همه ورزشکاران و کادر اصفهانی اعزامی به مسابقات آسیایی هانگژو در نظر گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با تعداد اصفهانی در کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین اظهار داشت: در حالی که کمتر از 20 روز برای اعزام ورزشکاران و کادر ها به این مسابقات زمان باقی مانده است، تا این لحظه حضور 36 ورزشکار قطعی شده است، از میان مربیان، داوران و سایر عوامل نیز حضور 10 نفر قطعی شده است.

وی افزود: 9 نفر دیگر باقی مانده اند که در حال رکوردگیری و گذراندن آخرین مراحل انتخابی هستند، پیش بینی حدود 55 ورزشکار و کادر اصفهانی را برای حضور در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو داریم، برای امسال کیفی سازی صورت گرفته و خیلی از رشته ها در این مسابقات شرکت نمی کنند، با این حال نمایندگان استان حضور چشمگیری در کاروان اعزامی خواهند داشت.

محمدی تصریح کرد: کمیته المپیک 2 روز قبل آخرین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی هانگژو را برگزار کرد و ما در حال تنظیم یک گزارش تحلیلی کامل هستیم تا مشخص شود نسبت به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ مالی نمایندگان هانگژو و تغییر سرپرست یک هیأت به دلیل کم کاری

شارژ مالی نمایندگان هانگژو و تغییر سرپرست یک هیأت به دلیل کم کاری