مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:352023-08-28بين الملل

وزیر خارجه لیبی از کار تعلیق شد


همزمان با گسترش موج احساسات ضد صهیونیستی در لیبی در پی دیدار محرمانه وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی، نخست وزیر لیبی نجلاء المنقوش را از پست خود تعلیق و وزیر جوانان را موقتا جایزیگن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، به دنبال خروش احساسات ضد صهیونیستی مردم لیبی ضد نشست هفته گذشته وزیر خارجه لیبی با همتای صهیونیستی خود در پایتخت ایتالیا، عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی شامگاه یکشنبه با صدور دستوری از تعلیق موقت فعالیت نجلاء المنقوش در پست وزارت خارجه این کشور و دستور ارجاع پرونده تحقیق از وی به نهادهای نظارتی را صادر کرد.

بر پایه این گزارش، الدبیبه با صدور فرمانی خواستار تشکیل کمیته تحقیق درباره ابعاد این نشست غیر رسمی وزیر خارجه دولت وحدت ملی با مقام صهیونیستی و روشن شدن نتیجه این پرونده طی سه روز آینده شد.

در فرمان سه ماده ای نخست وزیر درباره تشکیل کمیته تحقیق درباره دیدار غیر علنی وزیر خارجه لیبی با الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی آمده است که طبق ماده سه این حکم، فتح الله عبداللطیف الزنی وزیر امور جوانان دولت وحدت ملی تا روشن شدن ابعاد این پرونده به طور موقت متکفل پست وزارت خارجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه لیبی از کار تعلیق شد

وزیر خارجه لیبی از کار تعلیق شد