مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-25سياسي

هیچ مشکلی در مرزها وجود ندارد


رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در هیچکدام از مرزهای کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی وجود ندارد و وضعیت تردد در مرزهای مواصلاتی به عراق روان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مجید میراحمدی، با بیان اینکه ما لحظه به لحظه وضعیت مرزها را رصد می کنیم ، گفت: اکنون روند عبور و مرور در مرز مهران و دیگر مرزها که زائران می توانند از طریق آنها برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کنند روان و خوب است.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما برای راهپیمایی اربعین حسینی که پیش از این نیز در ارتباط با آن برنامه ریزی کرده ایم وضعیت حمل و نقل در داخل ایران و داخل عراق است، گفت: حمل و نقل عمومی در کشور ما دارای مشکلات جدی است و قبل از اربعین نیز این مشکلات وجود داشت و اکنون نیز برای جابجایی بیش از چهار میلیون زائر با توجه به مشکلات موجود در حمل و نقل عمومی کشور کار سختی است.

این مقام مسئول در ستاد مرکز اربعین با بیان اینکه ما از قبل این مشکل را پیش بینی کرده بودیم و بر همین اساس بر موضوع توسعه پارکینگ های شخصی و اینکه مردم با ماشین های شخصی خود به سمت مرزها حرکت کنند ،تاکید کرده ایم، گفت: در واقع ما تمرکز را در بحث حمل و نقل بر استفاده از وسایل شخصی قرار دادیم و در همین چارچوب تاکید داریم که زائران تا آنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی در مرزها وجود ندارد

هیچ مشکلی در مرزها وجود ندارد