مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29اجتماعي

راه ‎اندازی 42 چمن مصنوعی مدارس در اردبیل


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 42 باب چمن مصنوعی در مدارس استان اردبیل تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

- اکبر دهقانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دولت؛ بهره برداری از 4 باب چمن مصنوعی را در مناطق مختلف به همراه چنین سالن ورزشی شاهد بودیم وی تصریح کرد: در مرحله اول 20 باب از این چمن مصنوعی افتتاح شده و 22 باب نیز قرار است در مناطق کم برخوردار و محروم راه اندازی شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 500 میلیون تومان هزینه هر باب احداث چمن مصنوعی در مدارس است که ما با مشارکت وزارت آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت خیرین در این زمینه ورود پیدا کردیم.

دهقانی نیا احداث 16 باب سالن سقف کوتاه را در مدارس و واحدهای آموزشی یادآور شد و گفت: با هدف تحقق عدالت در توزیع اعتبارات ورزشی و تربیت بدنی سعی شده تا این سالن ها با تجهیزاتی مناسب به بهره برداری برسد.

وی افتتاح این سالن ها را زمینه ساز حضور دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف با رویکرد استعدادیابی و نشان دادن توانمندی ها اعلام کرد و افزود: سرانه فضای ورزشی در شهرهایی نظیر مشگین، پارس آباد، گرمی و ناحیه یک و 2 اردبیل پایین بوده که کردیم تا با رفع کاستی ها این ظرفیت را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ‎اندازی 42 چمن مصنوعی مدارس در اردبیل

راه ‎اندازی 42 چمن مصنوعی مدارس در اردبیل